lördag 4 april 2009

Lördagkväll!

Befinner mig i Södertälje sedan torsdag. Har under två dagar hjälpt till att flytta och städa ur en lägenhet och in i en annan. Vi avslutade dagen igår med att gå ut och äta på en italiensk restaurang med min killes arbetskamrater. En hellyckad kväll.
Jag skrattade så tårarna rann. Jag fick kramp i muskler jag inte visste fanns. Skrattmuskler!!! Ja det var en härlig avkoppling!!
Politik blev jag dock påmind om genom ett samtal från Norge! Marit var där på ett hästseminarie och ringde! På Tisdag har vi Ks och då ska många frågor ventileras.
Det här med Ortsnamn i postadressen bl. annat! Nog är det konstigt att man går ut med en enkät från Kommunen och tar in Medborgarnas åsikter och sedan struntar man helt i vad dom anser. Inget gehör för dom protester som fanns. Jag tycker kommunen
borde ta konsekvenserna av sitt felaktiga handlande och rätta till det.
Återkommer med mera politik, men nu ska jag vara lite trevlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar